הו'אופונופונו עם מאבל כץ בישראל!
ניהול והפקה: נוצה וקסת - הוצאה לאור

יום רביעי, 1 באפריל 2015

אומנות הריפוי של הו'אופונופונו

הו'אופונופונו היא אומנות ריפוי הוואית שבטית עתיקה, פשוטה ויעילה לשחרור ולמחיקת בעיות, חסימות וזיכרונות. היא משיבה את האיזון והשלווה הפנימיים באמצעות תהליכים של ניקוי, סליחה והתמרה. ההו'אופונופונו, שפירושו "לתקן את הטעות", להשיב את הסדר האלוהי, הוא לחצן המחיקה, שכולנו שכחנו כיצד להשתמש בו.

הו'אופונופונו היא שיטת ריפוי רוחנית. שקשה להבין את דרך פעולתה דרך הראש, באינטלקט שלנו, כי היא יוצאת מתוך נקודת הנחה שאנחנו לא מורגלים בה, היא יוצאת מתוך תפישה רוחנית של החיים ומתוך אמונה באלוהות, בפעולה מתוך השראה.

הפסיכיאטר ד"ר אִהַלֶאַקַלָה היו לן (Dr. Ihaleakalá Hew Len), הוא זה שהכיר את השיטה למערב, לאחר שהתפרסם סיפורו על כך שהצליח לרפא מחלקה שלמה של חולי נפש מסוכנים ששהו במחלקה סגורה במוסד, מבלי כלל לראותם. הוא פשוט ישב במשרדו בבית החולים עם תיקיהם של החולים ויישם את שיטת הריפוי, בכך שריפא בתוך עצמו את מה שהשתקף לו מהתיקים, ביקש סליחה ועשה תהליכים של ניקוי עם החלקים בתוכו ששיקפו את סבל החולים. בסופו של דבר למרבה הפלא, מרבית החולים החלימו ואותה מחלקה סגורה שאיש לא רצה להתקרב אליה נפתחה.

מקורה של אומנות ההו'אופונופונו במסורת שבטית של הקוהונות בהוואי. מורנה סימֶאונַה (המורה של אִהַלֶאַקַלָה) שזכתה בתואר "אוצר לאומי" בהוואי בשל יכולות הריפוי המופלאות שלה, היא זו שהביאה אלינו את ההו'אופונופונו, והתאימה אותו לזמנים המודרניים.
בבסיס השיטה עומד העיקרון שכל דבר שמופיע בחיינו הוא זיכרון, תוכנית המתנגנת שוב ושוב עד שאנחנו מוחקים אותה. בהוואי האמינו שכל שגיאה/בעיה המופיעה בחיינו נותנת לנו הזדמנות לשחרר, לנקות ולמחוק. ההו'אופונופונו הוא כלי הניקוי, הוא לחצן המחיקה. לחצן ה-,delete במקלדת המחשב שלנו. אם ברצונכם לשנות משהו, לרפא את חייכם, לרפא מצבים ומערכות יחסים, ראשית עליכם למחוק, ליצור מרחב ריק כדי למלאו במידע הנכון. ההו'אופונופונו לוקח אותנו חזרה אל הריק, הוא מביא אותנו ל"נקודת האפס", כך שההשראה תוכל להיכנס לחיינו ולהנחותנו. ומשם יכול לצמוח משהו חדש ומתוקן.
באמצעות ההו'אופונופונו לומדים איך לקחת אחריות מלאה על המתרחש בחיינו, איך לשחרר ולאפשר לחלק בך שיודע טוב יותר, מה טוב מושלם ונכון עבורך לפתור את הבעיות.
הו'אופונופונו מלמדת את אומנות הסליחה האמתית והכנה, האלמנט החשוב ביותר לתהליך של ריפוי.
הו'אופונופונו מלמדת אותנו לחיות במודעות בכל רגע ורגע ומאפשרת חיים בכאן ובעכשיו.
הו'אופונופונו מלמדת אותנו אמונה מהי, ומחברת אותנו לאלוהים (תהי הגדרת האלוהות אשר תהיה לכל אחד מאיתנו).

ההו'אופונופונו מאפשרת לנו תקשורת עם תת המודע, המאפשר את שחרור הזיכרונות.
ההו'אופונופונו מלמדת אהבה עצמית וחמלה המאפשרים את האהבה לסביבה.
ההו'אופונופונו מהדהדת בשלמות עם מהותנו היהודית.

וכול זה באמצעות שימוש בארבעה משפטים מחוללי פלאים.
ארבעה משפטים שמגלמים בתוכם תדרים של סליחה, הכרת תודה ואהבה.
תדרים מתמירי תודעה.

אני אוהבת אותך,
אני מצטערת,
בבקשה תסלח לי,
תודה.


מאת: מירב זמורה


הצטרפו אלינו  -  לסמינרים עם מאבל כץ!


סמינר הו'אופונופונו עם מאבל כץ - יום רביעי,  29.3.2017

להרשמה: לחצו
סמינר "תדר האפס - הדרך הקלה ביותר" - יום ראשון,  2.4.2017
להרשמה: לחצו



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה