הו'אופונופונו עם מאבל כץ בישראל!
ניהול והפקה: נוצה וקסת - הוצאה לאור

יום שישי, 28 בספטמבר 2012

משתתפים ממליצים: האם שמעתם במהלך חייכם אנשים שאומרים. מאת: מיכל זיו קרמר


האם שמעתם במהלך חייכם אנשים שאומרים: צריך לשחרר... תחשוב חיובי... יש לך תפיסה קורבנית... תגיד תודה על מה שיש לך בחיים... תשמח...???
ובכן... מדוע כולנו יודעים שזה נכון ולא מצליחים לעשות זאת? מדוע איננו מסוגלים בפשטות ובקלות לאמץ את כל השיטות שהראו לנו בספר ובסרט "הסוד" ופשוט להיות חיוביים, שמחים, מאושרים ולמגנט אושר שמחה ושפע?
במקום זאת לא פעם, עולים בתוכנו רגשות של האשמה וביקורת כלפי עצמנו על הכישלון ועל חוסר ההצלחה לעשות זאת ועלבון על כך שאחרים מצליחים ואנחנו לא...
הפעם הראשונה שאני הצלחתי לעשות את כל הדברים המופלאים הללו בתוכי- לחשוב בחיוב, להוקיר תודה, לשמוח ולשחרר קורבנות ממקום עמוק – באופן יומיומי ורציף הייתה כשאימצתי את הכלים שמציעה הדרך של ההו'אופונופונו.
אני מצויה בתהליכי תודעה וריפוי כבר עשר שנים. במהלך עשר השנים הללו למדתי דמיון מודרך, nlp, נשימה מעגלית, ואנתרופוסופיה. בשנה האחרונה אני עובדת ברצינות ולעומק גם עם תטא-הילניג- דרך מדהימה ומיוחדת.
למרות שהתטא-הילינג הביא ריפוי עצום ובלתי ניתן בכלל לכימות, אל תוך חיי, קשה היה לשמור על ההישגים שהושגו בטיפולים במהלך רצף החיים ובכל רגע ורגע. אל תוך כל המקומות שאליהם לא הצלחתי להגיע וכנראה מעולם לא אגיע מכיוון שהם אינם מודעים לחלוטין יצקתי את הכלים של ההו'אופונופונו בעקביות ובהתמדה.
כיום אני מנקה כל מחשבה וכל רגש שעולה בתוכי. אני אומרת תודה כשמתעוררים בתוכי דברים קשים כי אני יודעת שהם עולים בכדי להתנקות ואני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי לסייע להם להשתחרר. אני מעמיקה את תובנותיי, וככל שאני מנקה אני מרגישה מחוברת יותר ויותר להשראה שמכוונת אותי ומאפשרת לי להכיר כלים נוספים שמתאימים לי. אני מבינה עד כמה תפיסתי את המציאות שגויה ברובה, הנחות היסוד שלי מוטעות ומחשבותיי מוסטות. כשאני עובדת עם הכלים של ההו'אופונופונו אני מאפשרת למשהו חדש וגבוה להיכנס אל תוכי. לאחר העבודה פתאום אני מרגישה טוב יותר, משהו אכן משתחרר מתוכי... אני מתחזקת ומזדקפת. אני מבינה מדוע נקרא ההו'אופונופונו המודרני 'זהות העצמי'. אני חווה זאת בתוכי. גם שנת הלילה הפכה להיות עמוקה יותר וטובה יותר והחלומות הם חלומות של ניקוי והשראה.
המקום שבו רשמי העבודה והשלכותיה באים לידי ביטוי בצורה מוחשית ביותר היא הכיתה שאני מחנכת. כשאני עובדת עם הכלים הכיתה רגועה יותר ואני מתפקדת באופן הנכון ביותר עבור הילדים. גם עם הילדים הפרטיים שלי הרבה דברים התנקו. האנרגיה בבית השתנתה והיא אנרגיה הרבה יותר מאווררת, מכילה, אוהבת... הבית נראה יותר נקי ויותר מזמין.
זוהי אומנם מחוייבות לנקות, אך היא נושאת בוודאות פירות מתוקים.
תודה תודה ותודה.

‎מיכל זיו קרמר- מורה ומטפלת הוליסטית
michalzivkremer@gmail.com





הצטרפו אלינו  -  לסמינרים עם מאבל כץ!



סמינר הו'אופונופונו עם מאבל כץ - יום רביעי,  29.3.2017
להרשמה: לחצו
סמינר "תדר האפס - הדרך הקלה ביותר" - יום ראשון,  2.4.2017
להרשמה: לחצו

חזרה לדף הבית



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה