הו'אופונופונו עם מאבל כץ בישראל!
ניהול והפקה: נוצה וקסת - הוצאה לאור

יום שבת, 29 בספטמבר 2012

משתתפים ממליצים: אני וההו'אופונופונו. מאת: נונה-לילה מגד

מאז ההשתלמות בהו'אופונופונו עם מאבל כץ שלקחתי בת"א (מתי זה היה? לפני שנתיים-שלוש...) אני מתרגלת את השיטה בקצב שהולך וגובר עם הזמן. וכמו שאומר דר' היו לן, המאסטר/ מורה שמלמד אותה בכל העולם, באחד הראיונות שלו ביוטיוב- זאת עבודה קשה. מצד אחד זאת השיטה הפשוטה והנגישה ביותר שפגשתי, כל אחד יכל לעשותה לבד ואני באופן אישי כבר המלצתי עליה לאין ספור אנשים. כל השומעים עליה מתלהבים ומבקשים מיד שאכתוב להם את שלושת משפטי הקסם, אך בפועל השיטה דורשת התמסרות ואחריות אישית גבוהה. ככל שמרבים בה צצים יותר נושאים המבקשים את תיקונם.

החל מעניינים אישיים, בין אישיים, חברתיים, פוליטיים ובכלל, בעיות מוסר כלליות כפי שהן משתקפות דרך התקשורת ו"העולם". לקחתי את העקרון של האחריות האישית ברצינות ולכן אני מטפלת לא רק ב"בעיות אישיות", כל מה שהמציאות מזמנת ועובר דרכי – אני מטפלת בו במקום שבו הוא פוגש אותי פנימה- ברגשות, בתחושות הלב והגוף- לשם, מה שדר' היו לן מכנה אותו "הילד הפנימי", לשם אני מכוונת את העבודה, עד שחווה הקלה.

אני רואה את השיטה עתיקת היומין הזאת כבעלת יכולת טרנספורמטיבית מופלאה. ברגע שבו אני מתחילה להגות את המשפטים, אותם אני אומרת כמשננת תפילה, פעם אחר פעם- מיד מתחיל להווצר שינוי אנרגתי. המנטרה יוצרת שדה של אהבה שמאפשר לי להשיל את הכאב, האחיזה, הצער שהבעיה מעוררת בי. הלב המכווץ מתחיל שוב להתרחב ואם מדובר בנושאים הקשורים לקרובים לי מגיע הפידבק מהר מאוד, באס אם אס הבא- הטבה גדולה. כאשר שאלנו את מאבל בקורס האם אני אמורה להתכוון באמת ל"אני אוהבת, מצטערת, סלחי לי, תודה לך" התשובה היתה- לא. כלומר, יש למילים הראשוניות האלה שאותן אנחנו שכחנו מזמן, תדר מסוים, תדר מרפא שיוצר בתוכי ומהדהד החוצה את כוונת המילים. למדתי והנחיתי שיטות ריפוי שונות. אני מאסטר ברייקי, מטפלת בעזרת הולודינמיקה, דמיון מודרך, הרפיה קולית ואמנות. השיטה הזאת הינה בעיני הכי מיידית ובלתי אמצעית. היא מתרחשת מיד בזמן הארוע ומשחררת מהצורך והתלות בעזרה חיצונית. היא מוחקת את המטען השלילי של המחשבות, הרגשות ותפיסת המציאות הקורבנית ומאפשרת לבחור בכל זמן נתון- בטוב, ביש במקום באין.

נונה-לילה מגד מטפלת הוליסטית, אמנית, מורה לאמנות. מנחת מעגלי נשים מלמדת ויוצרת את "חכמת האלה"- אמנות, טקסי ריפוי וסדנאות להעצמה וחוכמה נשית.

טל: 054-4919772 דוא"ל: nonalila@walla.com

https://www.facebook.com/nonalila






הצטרפו אלינו  -  לסמינרים עם מאבל כץ!



סמינר הו'אופונופונו עם מאבל כץ - יום רביעי,  29.3.2017
להרשמה: לחצו
סמינר "תדר האפס - הדרך הקלה ביותר" - יום ראשון,  2.4.2017
להרשמה: לחצו







חזרה לדף הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה