הו'אופונופונו עם מאבל כץ בישראל!
ניהול והפקה: נוצה וקסת - הוצאה לאור

יום שבת, 22 בספטמבר 2012

למה חשוב להשתתף שוב ושוב בסמינר הו'אופונופונו?

שלום לכם אנשים יקרים,

בכל יום ויום אני מודה לבורא עולם על שניתנה לי ההזדמנות לנסוע מסביב לעולם ולעשות את מה שאני כל כך אוהבת: להעיר את המודעות וללמד אנשים את הדרך הקלה ביותר – הו'אופונופונו.
אני שמחה לחזור לישראל במרץ 2017. ואני מחכה מאוד לראותכם שוב בסמינר של הו'אופונופונו בתל-אביב .

אתם ודאי שואלים – מדוע לבוא שוב לסמינר הו'אופונופונו?
התשובה פשוטה: כדי ללמוד ולהזכיר לעצמנו שוב ושוב!

אני, אישית, כבר הפסקתי לספור כמה אימונים עשיתי במהלך 15 השנים האחרונות עם אִיהַלֶיאַקַלָה, כמה מסעות וסמינרים עשינו ביחד. ועם כל זאת, אני מרגישה צורך להצטנע ולומר שאינני יודעת אם אני באמת מבינה את זה. אפילו אם אומר לכם שאני מכירה את ההו'אופונופונו, זו לא תהיה האמת לאמיתה. כי לא ניתן להבין את ההו'אופונופונו. האינטלקט שלנו לא יבין זאת לעולם. זו דרך כה פשוטה שהיא עוקפת את המיינד המבקש כל הזמן הסברים. בהו'אופונופונו צריך רק לומר את זה, רק לעשות ולאהוב את זה, וזה פשוט עובד! לכן, כל אחד לוקח מהו'אופונופונו את מה שמתאים לו בליבו. קחו גם אתם מה שמתאים לכם בליבכם!

מארגני הסמינרים ברחבי העולם, תמיד אומרים שהם מזמינים אותי כי הם רוצים לתת לאנשים הזדמנות ללמוד מהמקור, ד"ר אִיהַלֶיאַקַלָה היו לן, או מהמורה שקרובה ביותר אליו. ועם זאת, גם אני למען האמת כל הזמן לומדת ומתאמנת. לכן, כואב לי לשמוע שמישהו אומר הייתי כבר פעם אחת, ואני מבין, אין צורך שאבוא שוב לסמינר. אִיהַלֶיאַקַלָה מספר לא פעם על עצמו שהוא נרשם ושילם שלוש פעמים לסמינר של הקאהונה, מורנה נלמקו סימֶאונַה (1913-1992) בטרם הצליח להשתתף בו במלואו, ולאחר שהתמיד פעם אחת, הוא נישבה בקסם השיטה.

לכן גם אני, בכל פעם שמתאפשר לי, עושה עוד אימון עם המורה שלי, ד"ר אִיהַלֶיאַקַלָה היו לן, משום שכולנו זקוקים תמיד לריענון, להזכיר לעצמנו. ובכל פעם שאני עושה זאת, איהַלֶיאַקַלָה מקפיד לשאול אותי: "מה למדת היום?" ואכן, הוא צודק. תמיד אני שומעת שם משהו חדש כמו לראשונה, בדיוק כפי שקורה כשקוראים ספר פעם נוספת. ומגלים משהו חדש שיכולתם להישבע שזה לא היה שם קודם. כי ככל שאנו "מנקים", כך אנו פתוחים יותר לשמוע דברים שלא היינו מוכנים לשמוע קודם. אנחנו לעולם לא אותם אנשים, והאימונים, אף הם, לעולם אינם אותם אימונים.

כששבתי מאחת מנסיעותיי בדרום אמריקה הייתי בביתי בלוס אנג'לס רק ליום אחד! ולשמחתי התאפשר לי לבלות רגעים יקרים עם מורי, איהַלֶאיַקַלָה. הוא העיר את תשומת ליבי שאני נראית מאושרת ושאל אותי שוב את שאלתו הקבועה: "מה למדת על עצמך במהלך הסמינרים האחרונים שהעברת?" עניתי לו שהבחנתי בכך שאני יכולה להישאר מודעת, ערה ונוכחת פרקי זמן ארוכים יותר ויותר ושמחה יותר. כי כשאתה ער ומודע אין לך ברירה אלא להיות מאושר!

וזו כל מהות ההו'אופונופונו – הוא פשוט מאפשר לך לחיות בשלום עם עצמך בלי קשר למה שמתרחש סביבך.

סמינר הו'אופונופונו בישראל – מרץ-אפריל 2017
והטבה מיוחדת לכם המשתתפים החוזרים!

ביקוריי בישראל הותירו בי חותם עמוק, ולכן אני מצפה מאוד לשוב ולראותכם בסמינרים שיתקיימו בתל-אביב.
מתנה מופלאה שאנו מקבלים במהלך הסמינר היא כל אותם זיכרונות שאנחנו מוחקים ומשאירים מאחור, רק הודות לכך שהגענו לסמינר. בהתבסס על מחויבותנו להשקיע את הזמן והעלות, אנו נקבל את התמורה, כפל כפליים! אלוהים נמצא שם בשבילנו, כי החלטנו להגיע. כי החלטנו לפעול למען עצמנו.

במהלך הסדנאות, בעצם הנוכחות, אנחנו משחררים זיכרונות רבים מאוד, וזו הסיבה שאנו חשים עייפות רבה, ונזקקים לשינה עמוקה מייד לאחר הסמינר. ולמחרת בבוקר קמים כאנשים חדשים!

ומה עוד נלמד בסמינר הפעם?

אנחנו עומדים גם לגלות דרכים מעשיות בהן ההו'אופונופונו יכול להשתלב בעסקים ובחיי היומיום שלנו, וכיצד למשוך כסף, אהבה ואושר לחיינו.
אביא לכם כלי הו'אופונופונו רבים שהורשיתי לחלוק עימכם כך שתוכלו לנקות, להרפות ולהתחבר אל האל בדרך הקלה ביותר!

נלמד להתקשר, להתחבר ולעבוד עם הילד הפנימי. שהוא חלק מהותי בעבודת הו'אופונופונו. זהו אותו חלק האחראי להוצאה לפועל ולהגשמה שלנו. זהו החלק שהאחראי על הנשימה מבלי שנצטרך כלל לחשוב עליה, החלק שאוגר את כל זיכרונותינו. הילד הפנימי הוא השותף המושלם שלכם, אתם תלמדו לזכות באמונו ולבצע עימו תהליכי ניקוי והתמרה אוטומטיים.

החוברת – תקבלו בסמינר חוברת בעברית אותה מומלץ בחום לשים בלילה מתחת לכרית (תת המודע שלנו לעולם אינו נרדם). נחשו מה! באחד מביקורי בספרד אנשים דיווחו שהיו צריכים להוציא אותה משם כי לא הצליחו להירדם. כל כך אנרגטי! קשה מאוד להסביר במלים את התופעה, ואת כל הטובות שצומחות ממנה.

בכל פעם שתשתתפו בסמינר הו'אופונופונו, תחושו חופשיים, שלווים ושמחים יותר. מובטח לכם!

מצפה לראותכם,
באהבה,
מאבל כץ



הטבה מיוחדת למשתתפים חוזרים בסדנא: 
לכם שהשתתפתם בעבר בסמינר הו'אופונופונו של מאבל כץ בארץ או בחו"ל
כרטיס הכניסה לסמינר הו'אופונופונו הינו: 440 ₪ במקום 880 ₪!



הצטרפו אלינו  -  לסמינרים עם מאבל כץ!

סמינר הו'אופונופונו עם מאבל כץ - יום רביעי,  29.3.2017
להרשמה: לחצו
סמינר "תדר האפס - הדרך הקלה ביותר" - יום ראשון,  2.4.2017
להרשמה: לחצו