הו'אופונופונו עם מאבל כץ בישראל!
ניהול והפקה: נוצה וקסת - הוצאה לאור

יום שני, 17 בספטמבר 2012

שילוב אומנות הו´אופונופונו בתהליכי טיפול, אימון וייעוץ

"הדרך לרפא אחרים היא לרפא את עצמנו. כי האחרים הם, למעשה, מושלמים!"

שילוב אומנות הו´אופונופונו בתהליכי טיפול, אימון וייעוץ

הו'אופונופונו - אומנות ריפוי הוואית עתיקה - כלי משלים מומלץ

"בעיות, בין אם הן רוחניות, פיזיות, כלכליות או חומריות, הן למעשה זיכרונות המשודרים שוב ושוב בתת-המודע. היופי והפשטות של בניית הזהות העצמית באמצעות ההו'אופונופונו, הם היכולת למחוק זיכרונות ולהחליפם בדברים המשמשים השראה לחיים מושלמים.
מאבל כץ מלמדת על גילוי הזהות העצמית שלה ועל החירות אליה הגיעה בחייה באמצעות הכלים של ההו'אופונופונו ומשמשת דוגמא לכולנו. כל מי שנחשף לסיפורה האישי וללימוד שלה, ימצא בהם פניני חוכמה המאפשרות לו לגלות את הזהות והחוכמה האישיים שלו."
אִיהַלֶאַקַלָה היו לן, Ph.D, מאסטר ומורה

מאמנים, יועצים ומטפלים רבים סבורים שמתפקידם לעזור לאנשים שבאים אליהם לייעוץ, ולסייע להם בנושא אותו הם מעלים בפניהם. אך למעשה במפגש עם המטופל – תפקיד המטפל הוא לרפא את עצמו! המטופל שבא בדרכו של כל מטפל, מביא בפניו תמונת מראה, הוא משקף למטפל משהו בתוכו, ולמעשה הוא בא אליו בכדי לתת למטפל עצמו הזדמנות נוספת לשחרר את אותו נושא, לרפא את עצמו ממה שהוא רואה במטופל. ובזמן שהזיכרונות האלה נמחקים מהמטפל, הם נמחקים גם מהמטופל. ולכן, כל מטופל או מתאמן שבא בדרכנו הוא מתנה וברכה.
תפיסה זו היא במהות אומנות ההו'אופונופונו. הו'אופונופונו היא שיטת ריפוי עתיקה מהוואי. זהו כלי פשוט, זמין ויעיל המסייע בשחרור ומחיקה של חסימות וזיכרונות ומשיב את האיזון והשלווה באמצעות תהליכי ניקוי, סליחה והתמרה של רגשות שאינם משרתים אותנו. ההו´אופונופונו, שפירושו "לתקן את הטעות", להשיב את הסדר האלוהי, הוא לחצן המחיקה, שכולנו שכחנו כיצד להשתמש בו.
מה מקור ההו'אופונופונו? מקורה של השיטה בקאהונות של הוואי והיא עברה חידוש והתאמה לימינו. השיטה התפרסמה במערב בזכות סיפורו של הפסיכיאטר ד"ר אִיהַלֶאַקַלָה היו לן (Dr. Ihaleakalá Hew Len) שהצליח לרפא חולי נפש במחלקה סגורה בבית חולים, באמצעות ריפוי מנטלי מרחוק בשיטה.

גו' ויטאלי, גורו אמריקני להעצמה, אימון אישי ולשיווק, מורי 'הסוד', מעיד שמאז נחשף לשיטה אימץ אותה וכתב עליה ספר: "אפס  מגבלות", בו הוא מספר על ההצלחות בחייו האישיים והמקצועיים שחוללה השיטה. כמאמן וכמורה הוא אומר עליה שהיא מרחיקת לכת הרבה מעבר ל'סוד' ולכל שיטה אחרת שהוא מתרגל, או תרגל.
במה יכול לימוד השיטה לסייע לכם כמטפלים? בעזרת הו´אופונופונו, תוכלו לשכלל את יכולותיכם: יישום השיטה יתרום לכם ידע שיאפשר ויתמוך בתהליכים המתרחשים בכם ובמטופלים שלכם ויסייע לכם כמטפלים בשחרור אנרגטי לאחר כל טיפול, ובשחרור התנגדויות ותקיעות אצל המטופל. אתם תחוו פגישות הרמוניות יותר תוך שיתוף פעולה וזרימה חיובית. אחרי הטיפול תחושו אנרגטיים יותר ושעבודת הטיפול קלה לכם יותר ויותר.

ישנן שיטות ריפוי רבות כיום, אז למה ללמוד דווקא הו'אופונופונו? היא הפשוטה ביותר ליישום * היא מפתיעה בתוצאותיה * היא חודרת עמוק ללב ולנשמה * לאחר זמן היא מרגישה כ"הדבר הנכון ביותר" *היא עוקפת את תעתועי המיינד שלנו *אין בה התפלשות וחיטוט בזיכרונות העבר * היא מחזקת את הקשר לבורא ולבריאה *היא מהדהדת במדויק עם מהותנו היהודית * פשוט מתאהבים בה!

כמטפלים, מאמנים ויועצים אתם תמצאו לבטח את הכלי הטיפולי הזה כשימושי מאוד וכמסייע לכם בטיפולים.
תוכלו דרכו להציע למטופלים גישה פשוטה ויעילה בה יוכלו גם הם לסייע לעצמם.

עדויות מטפלים ומאמנים:


מטפלים, מאמנים ויועצים חוו פריצות דרך לאחר שהשתתפו בסמינר של הו'אופונופונו
ושילבו את הכלי בעבודתם - משתפים:

 "כמטפל אני משתמש במודלים רבים ובאף אחד מהם לא ראיתי כלי שלם. אחד המכשולים המשמעותיים בהם אני מסייע למטופליי הוא כיצד להתגבר על הדרמות בחייהם או ללמוד לחיות איתם. הו'אופונופונו הוא בדיוק הכלי שהיה חסר לי. אני לא מומחה לשיטה, היא עדיין חדשה לי. אך אני אסיר תודה על ההיכרות עימה. לקיחת האחריות המלאה, ההתנצלות והסליחה הן בחירות רבות משמעות שהשפיעו על חיי ועל חיי מטופליי בעוצמה רבה. תודה."

 "המילים בהן משתמשים בהו'אופונופונו הן מלים ראשוניות, אותן שכחנו מזמן, יש להן תדר מסוים, תדר מרפא שיוצר בתוכי ומהדהד החוצה את כוונת המילים. למדתי והנחיתי שיטות ריפוי שונות. אני מאסטר ברייקי, מטפלת בעזרת הולודינמיקה, דמיון מודרך, הרפיה קולית ואמנות. השיטה הזאת הינה בעיני הכי מיידית ובלתי אמצעית. היא מתרחשת מיד בזמן האירוע ומשחררת מהצורך והתלות בעזרה חיצונית. היא מוחקת את המטען השלילי של המחשבות, הרגשות ותפיסת המציאות הקורבנית ומאפשרת לבחור בכל זמן נתון - בטוב, ביש במקום באין."

"לפני שנתיים שהיתי באוסטרליה לשבתון, שם נחשפתי לראשונה לפלא הזה,להבנתי הוא נחשף למערב דרך מחקר שנעשה בבית חולים לחולי נפש, בו ראו  כיצד באמצעות תרגול של מספר משפטים אנשים מרגישים טוב יותר עם עצמם. המשפטים בהו'אופונופונו הם:
תודה על ההזדמנות שנתת לי להבין


אני אוהבת אותך על זה שעוררת בי את זה

אני מצטערת על שאפשרתי לעצמי ואולי גם לך לסבול
סליחה – האם אתה מקבל את סליחתי

אני כמובן לא לקחתי את זה AS IS ואפשרתי לעצמי ללכת עם זה ועם מה שזה עורר בי, ולהפתעתי גיליתי שככל שאנחנו יותר מתקרבים לעצמנו, כך יש לנו יכולת גדולה יותר לקבל, לאהוב ולסלוח לאחר. בפועל מה שקורה הוא שהפעולה היא באמת ביננו לבין עצמנו, אך בעצם זה שאנחנו אומרים תודה ומבטאים אהבה מצטערים וסולחים, האחר אוטומטית מגיב לכך.

זהו כלי נהדר לעבודה שלי כמאמנת, ומכל מלמדיי השכלתי.

בברכה, ד"ר יעל סנה


כיצד יכולה אומנות ההו´אופונופונו לסייע לכם כמטפלים?

· יישום ושילוב אומנות הו´אופונופונו בכל תהליכי הטיפול ועם כל שיטה אחרת.
· זיהוי מהי בעיה והיכן היא ממוקמת על פי הו´אופונופונו.
· פתרון בעיות "חיצוניות" אצל האחר דרך עבודה על עצמך בלבד.
· חשיבות המשפחה, הקרובים והאבות הקדמונים – בפתרון בעיות.
· כוחן של מחשבות והשפעתן על יצירת מציאות.
· שחיקה והתשה בתהליך הטיפולי - כיצד להימנע מנטל רגשי המשפיע על מטפלים.
· השפעת המתח וסימפטומים על חיינו - כיוונון מנטאלי מחדש ושחרור גורמי מתח בחייך.
· להוביל את עצמנו ל'נקודת האפס' – כי שם מתרחשים התוצאות האידיאליות.
· שחרור מחשבות ה"אני יודע" ולאפשר לאינטואיציה ולהשראה לגעת בך.
· להיפתח להתגמש לקבלת פתרונות בהשראה.

בואו לחוות, להתנסות וללמוד הו'אופונופונו בסמינר יום מעמיק:

עם מאבל כץ מחברת רב-המכר בעולמי "הדרך הקלה ביותר"

הזדמנות מופלאה ללמוד ממורה הקרובה ביותר למקור, דר איהליאקלה היו לן,
ושהו'אופונופונו הוא דרך חיים בשבילה מזה 15 שנה.
***


הצטרפו אלינו  -  לסמינרים עם מאבל כץ!

סמינר הו'אופונופונו עם מאבל כץ - יום רביעי,  29.3.2017
להרשמה: לחצו
סמינר "תדר האפס - הדרך הקלה ביותר" - יום ראשון,  2.4.2017
להרשמה: לחצו

2 תגובות:

  1. שלום,

    האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

    האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

    הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

    אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, דרך: דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com

    אנו מוסמכים,
    אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

    כל טוב,
    דרק דאגלס
    easyloanfirm2020@gmail.com



    הצעת הלוואה פשוטה ובמחיר סביר של 3%

    השבמחק
  2. שלום,

    האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

    האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

    הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

    אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, דרך: דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com

    אנו מוסמכים,
    אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

    כל טוב,
    דרק דאגלס
    easyloanfirm2020@gmail.com




    3% הצעת הלוואה פשוטה ובמחיר סביר

    השבמחק